diumenge, 27 de desembre del 2009

Intervenció de Síntesis

Durant tot aquest primer semestre, hem hagut de intervenir al bloc des de l'assignatura de GITIC i de COED.

La veritat és que el manteniment del bloc se m'ha fet una mica feixuc. Jo no sé dominar gaire l'ordinador, i no tinc prou paciència per estar investigant com s'utilitza qualsevol programa. Però, d'altre banda és que el fet d'estar obligada a penjar els exercicis em va fer espavilar, i pregunta als meus companys el funcionament dels diversos programes.


La primera intervenció que m'agradaria destecar és l'anàlisis de l'anunci. Primer volia analitzar un anunci divertit, però quan vaig començar a buscar anuncis vaig trobar el que vaig escollir. Aquest em va marca molt i mai havia vist una campanya per modificar el comportament dels adults davant dels seus propis fills. Em va sembla un bon anunci a analitzar, ja què estem estudiant per ser mestres; també quan el vaig trobar, el vaig voler compartir amb els meus companys.


La segona intervenció que vull destacar és la utilització del programa "Audacity". Durant el semestre vaig provar moltes vegades d'averiguar com podia retocar un audio. Quan havíem de finalitzar el bloc li vaig preguntar a una companya, la Carolina Garcia, si em podia fer una demostració de com modificar una cançó. Una vegada a casa meva, vaig aconseguir retocar un altre cançó, Where is the love de Black eyed peas, ja què la que vam fer a la universitat no vaig poder obrir-la del meu correu electrònic. Quan vaig aconseguir penjar l'audio al bloc correctament, em vaig treure un gran pes de sobre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada